در رنگ آمیزی ساختمان و نقاشی ساختمان شهر کرج استفاده از رنگهای گرم در آشپزخانه‌ تان استفاده کنید. اگر در اتاقی صبح‌ها و هر موقع دیگری ورزش می‌کنید، در آن می‌توانید از این رنگ‌ها استفاده کنید. به طور مثال رنگ زرد در آشپزخانه می‌تواند القا کننده یک روز آفتابی و پرنور باشد. قطعا کسی وجود ندارد که مایل به استفاده از این فضا نباشد. با وجود گوناگونی و تعدد زیاد رنگ هایی كه باید از میان آنها انتخاب صورت بگیرد، شاید در نظر گرفتن این توضیحات كمی به شما كه می خواهید خانه را دوباره رنگ آمیزی ساختمان نمایید ، كمك كند تا از میان این گوناگونی، رنگ بهترین رنگ را برای قسمت های مختلف خانه خودتان به كار بگیرید.

رنگ‌ها باید دارای خواصی باشند که کمتر نیاز به شستشو داشته باشند یکی از این خواص خاصیت آنتی‌استاتیک بودن رنگ‌ آمیزی ساختمان است . این ویژگی باعث می‌گردد که تا پس از اتمام رنگ آمیزی ساختمان با رنگ‌های آنتی استاتیک کیفیت و دوام رنگی قابل قبولی را شاهد باشیم. اتاق پذیرایی یکی از پر رفت و امد ترین بخش های خانه محسوب میشود. این قسمت خانه پر رفت و امد بوده و برای برگزاری مهمانی ها استفاده میشود به همین علت باید در انتخاب رنگ مناسب برای اتاق نشیمن در رنگ آمیزی دقت کرد.انتخاب رنگ مناسب برای نشیمن موجب ایجاد حس خوب برای بازدیدکنندگان و ساکنین خانه میشود. اما به دلیل اینکه فقط قابلیت شستشو دارند همیشه مجبور بوده‌ایم جهت رنگ آمیزی ساختمان از همین رنگ‌ها استفاده کنیم فراموش نکنیم هر رنگی که قابلیت شستشو دارد نمی تواند به طور کامل تمیز گردد و ما همیشه به این مسئله توجه نمی‌کنیم همیشه بانوان ایرانی طبق عادت و رسم و رسومات ما ایرانی ها در شب عید و ایام نزدیک به سال نو اقدام به شستشوی رنگ دیوار منازل می‌کنند.

رنگ آمیزی

نکات هنگام رنگ آمیزی آپارتمان ۱- از اسپری کردن رنگ پرهیز کنید. هنگام اسپری کردن رنگ، ذرات رنگ به اطراف پخش می‌شوند. ۲- در و پنجره‌ها را باز بگذارید و از تهویه مناسب هوا استفاده کنید. ۳- سیستم‌های خنک‌کننده برای این کار کافی نیستند و هوای آلوده داخل خانه را خارج نمی‌کنند. ۴- همیشه هنگام رنگ و نقاشی، تهویه مناسب داشته باشید. ۵- اگر نمی‌توانید تهویه مناسب ایجاد کنید از ماسک دهان استفاده کنید. ۶- برای پیشگیری از آسیب‌های پوستی مراقب باشید، رنگ و حلال‌ها به‌ طور مستقیم با پوست دستتان تماس نداشته باشند. ۷- از وسایل حفاظت فردی مانند دستکش و عینک و ماسک برای رنگ آمیزی آپارتمان استفاده کنید. بهتر است پنج تا شش روز پس از رنگ آمیزی آپارتمان هم، خانه را خالی بگذارید. حلال‌ها و ذرات رنگ و مواد سمی ‌و محرک تا چند روز در فضا باقی می‌ماند و استنشاق این مواد سبب سردرد و حالت تهوع می‌شود./ نقاشی ساختمان

اما آیا دقت کرده‌اید که رنگ‌های دیوار منازل ما حتی پس از شستشو رنگ های مات و کدر و مرده‌ای هستند. حال باید چه کار کنیم تا رنگ ساختمان مدتها پس از رنگ امیزی منزل همیشه شادابی و طراوت روز اول را داشته باشد خیلی ساده است استفاده از رنگ‌های اکریلیک جهت رنگ آمیزی منزل این مشکل را برای همیشه از بین خواهد برد.